HTML

Horgászat

Ötletek horgászathoz, horgászeszközök készítéséhez. Az itt bemutatott eszközöket bárki elkészítheti otthon. Semmilyen egészségkárosodásért vagy vagyoni kárért felelősséget nem vállalok.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2011.12.10. 22:03 Fecske Adrián

Horgászhely takarító

  Spiccbotos horgászat nagyon élvezetes tud lenni, de ha sok vízinövény tetején kell horgászni és állandóan szereléket kötni a beszakadások miatt akkor bizony hamar elmegy tőle a kedvünk.

  Így ha hínáros szemetes helyen akarunk horgászni akkor azt előtte ki kell takarítani. Nem tűnik nagy feladatnak, de egy szemet helyen főleg folyóban nagyon sok veszély fenyeget. Megvághatjuk magunk, elesve vízbe fulladhatunk. Ezért készítettem egy házilag is könnyen elkészíthető eszközt amivel eltávolítható meg az autógumi is a vízből. Kiindulási alap az volt, amikor egy sporttárstól hallottam róla, hogy ő zártszelvényből és betonacélból hegesztéssel készített eszközt magának. Mivel abban az időben még nem volt hegesztő felszerelésem ezért más megoldást kerestem. Így jutottam el oda, hogy egy zártszelvényt kifurkáltam, majd belsejébe fát kalapáltam. Ezután már csak facsavarokat kellett belehajtani úgy, hogy hosszan kilógva beleakadhassanak a vízinövényekbe, szemetekbe. Végezetül 8 m láncot erősítettem rá és már indulhatott is útjára. Nagyon gyorsan tiszta a hely és mélyre is lejut.

 Sok mindent kihúztam már vele és eltört ugyan néhány csavar de ez pillanatok alatt javíthatónak bizonyult, így még most is szolgál.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://horgaszat25.blog.hu/api/trackback/id/tr223454316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása