HTML

Horgászat

Ötletek horgászathoz, horgászeszközök készítéséhez. Az itt bemutatott eszközöket bárki elkészítheti otthon. Semmilyen egészségkárosodásért vagy vagyoni kárért felelősséget nem vállalok.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2011.12.10. 22:11 Fecske Adrián

Karácsonyi ajándék horgászoknak

  Nemrég ismerősöm születésnapjára ajándékot szerettem volna készíteni. Valahol olvastam hogy söröskupakból lehet képet készíteni. Mivel ő is horgászik és szereti a sört is ezért kézenfekvőnek bizonyult, hogy aranyszínű kupakokból csináljak neki egy halat. Szerintem sok horgásztárs örülne egy ilyen ajándéknak karácsonykor.

  Nem bonyolult az elkészítése, mindössze néhány kupak kell hozzá meg egy kis ragasztó amivel egy hordozó falapra rögzítjük a kupakokat. Egyszerűen halványan felrajzoljuk a körvonalakat a falapra, és felpakoljuk a kupakokat. Én forró ragasztót használtam és működött. Végül teszünk rá egy akasztót ami lemezből könnyen elkészíthető és csak csomagolni kell. Kupakot elvágni is könnyű, így szögletes alakzat is készíthető. (Pl.: úszók)

  Ha valaki nem szereti a sört akkor sincs gond mert bármelyik kocsmában, étteremben adnak kupakot ha szépen kérjük. Vagy beszerezhető ismerőstől is. Sajnos képet nem készítettem róla, de lehet csinálok még egyet a házunkba is az eredeti halfejpreparátumok mellé és akkor majd pótolom.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://horgaszat25.blog.hu/api/trackback/id/tr943454327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása